D.Ú. 16.2.2024 a pro nemocníčky
D.Ú. Čtení slabik se shlukem souhlásek (prosím, aby děti četly vícekrát, děkuji), slov s otazníkem (prosím o čtení se správnou intonací), slov, textu a psaní odpovědí na otázky (Čtenářská karta č.11)
D.Ú. M - Prosím o procvičování sčítání, odčítání do 13, děkuji
U sebe mám písanky 2 na kontrolu.
Přeji všem příjemně prožitý víkend a moc zdravím.
Renata Hriadelová
Milé děti, moc na vás myslím a přeji vám brzké uzdravení!
p.uč. Renča
Naše práce dnes:
M - Pohybová hra na příklady do 13 se zapisování výsledků na tabulku MAJA
- neposedové v součtových trojúhelnících - PS str.11/10
- autobus - PS str.11/7 - pokud nebudete vědět, tak nevadí, děkuji
- párování - PS str.11/8
- půlení koláče - PS str.11/12
ČJ - Čtení textu s porozuměním a úkoly k obsahu:
1. Najdi slovo Emil a ve všech větách ho podtrhni.
2. Najdi, co Emil s tátou opravuje.
3. Najdi a zakroužkuj, co má Emil nového.
4. Řekni a podtrhni, kdo je Mirek.
5. Najdi a vyznač, kam kamarádi jedou.
6. Nakresli zvířátko, které v lese kluci pozorovali. (pracovní list Emil).
Čtení informací o veverce (encyklopedie)
ČJ - Písnička Houpy, houpy, kočka snědla kroupy - zpíváme a všímáme si houpavého tónu - udávají nám ho dvojhlásky -au, -ou
- Čtení dvojhlásek - SL str. 50/ oranžový rámeček nahoře
- psaní tiskacích dvojhlásek - pracovní list - 2 řádky nahoře
- výroba kartičky s AU, kartičky s OU - z rozpůleného papíru A5
- psaní psacích dvojhlásek - pracovní list au - 4 řádky